Vokalis Linkin Park ditemui mati bunuh diri dengan tali gantung


Loading...

Penyanyi Linkin Park, Chester Bennington ditemui mati tergantung. Perkara tersebut disahkan oleh pihak penguatkuasa kepada sebuah portal, TMZ. Mayatnya ditemui tergantung di kediaman persendirian di Palos Verdes Estate di L.A, pada Khamis jam 9 pagi di sana.

Chester merupakan seorang bapa terhadap enam orang anak dari dua isteri.

Dia sebelum ini telah derita dengan dadah dan alkohol selama bertahun-tahun. Sebelum ini dia telah memberitahu bahawa dia pernah ingin membunuh diri kerana didera ketika masih kanak-kanak oleh seorang lelaki yang lebih tua.

Chester sangat rapat dengan Chris Cornell, yang sendiri bunuh diri dengan menggantung pada bulan Mei. Hari ini akan menjadi ulang tahun ke-53 Cornell. Chester menulis surat terbuka kepada Chris pada hari bunuh diri Chris.
Isteri Cornell, Vicky, menulis mesej selepas kematian kematian Chester, berkata, “Hanya apabila saya fikir hati saya tidak dapat memecahkan lagi … Saya sayang kamu T.” Band ini mempunyai rentetan hits selama bertahun-tahun, termasuk “Faint,” “In the End” dan “Crawling.” Linkin Park menyeberangi genre muzik, bekerjasama dengan Jay-Z.

Chester sebelum ini sangat rapat dengan Chris Cornell yang juga telah membunuh diri dengan tali gantung pada Mei lalu. Hari ini merupakan hari jadi ke-53 buat Chris. Chester telah menulis surat terbuka kepada Chris pada hari yang sama ketika Chris membunuh diri.

confess-ads

Loading...

Related Posts

Add Comment

Shares