Sanggup Tak Korang Beli Dan Makan Kepak Ayam Harga RM 3926 ?

Kongsikan Artikel Ini !

Loading...

Sekarang ni tengah trending makan kepak ayam. Macam-macam nama ada dan restoran terkenal yang mula menjual kepak ayam. Harga dia pun boleh tahan juga walaupun kadang-kadang rasa dia sedap mana pun.

Dan yang terbaru, salah sebuah restoran di sekitar US telah mengeluarkan satu resepi baru untuk buat kepak ayam. Yang menariknya, mereka menyalut ayam tersebut dengan cecair emas 24 karat! Wow!

Kalau korang makan, cecair emas tu akan melekat dekat mulut. Ila dah salut dengan emas, harga pun macam harga emas lah. 10 ketul untuk golden chickn wing ini berharga AS$ 30 beramaan RM 117. Tapi kalau dah saiz kecil-kecil ni kena lah makan 50 ketul yang berharga AS$ 1000 yang bersamaan RM 3926.

Perghh! Tengok harga pun dah kenyang. Kalau korang sanggup tak beli ayam ni?

 

Kredit :


Loading...
Kongsikan Artikel Ini !

Related Posts

Add Comment